DEILIG FORANDRING

Categories Mote og Hudpleie
modern design
Jeg får spørsmål om jeg er naturlig blond, og her kommer svaret- eeehm, nei. Jeg er brunette som valgte å gå for blond og derfor farger jeg håret hver måned. Ja, det er veldig dyrt, men jeg har trikset. Ta-dam.
Jeg farger håret mitt hos lærlinger. Det koster ca 4 ganger mindre enn hos profesjonell frisør. Og eneste ulempe er at det tar lengre tid. Ellers så har lærlinger erfarne frisører sammen med dem som passer på. Så det er ingen risiko.
modern design
modern design
FØR: masse ettervekst
modern design
ETTER: naturlig og flott resultat
Jeg er meget fornøyd med Hanna fra Modern Design Kvadrat. Se resultatet! Nå er denne dronningen klar for å rocke inn i oktober og november!
Farger dere håret hos frisør eller selv?
signature lena
0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.