DET ER LOV Å KJENNE PÅ FØLELSER

Categories Livet som det er
mor
Gratulerer alle mammaer, stemammaer, bonusmammaer, bestemødre og kvinner med Morsdagen!
Jeg vet ikke lenger hva jeg føler om denne dagen. Det er veldig mange følelser. På den ene siden er jeg lykkelig mamma. Jeg fikk oppleve å gå gravid, å få barn på brystet mitt, å ha glede av å oppdra min datter. Det er jeg evig takknemlig for,
På den andre siden så er det litt sårt fordi at jeg kanskje får ikke oppleve den familien jeg alltid har drømt om. Det er jo ønskelig å ha familie når man finner kjærligheten
Derfor er dagen i dag spesiell på en måte. Men jeg føler meg bra og koset meg masse. Jeg er heldig som har ei datter, har mamma å gi klem til, og har en fin reservemamma Britt som har alltid behandlet meg som en av sine biologiske barn.
Håper alle hadde en fin dag <3
signature lena
5 kommentarer

5 thoughts on “DET ER LOV Å KJENNE PÅ FØLELSER

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.