DETTE BURDE VÆRT STRAFFBART

Categories Livet som det er

lenalykke

 

 

Det jeg tenker på ofte er hvorfor er det straffbart med å kjøre for fort (det vet vi alle hvorfor), men ikke for sakte. Jeg er klar over at det skrives mye om dette, men dette irriterer meg virkelig.

Det er mange der ute som kjører sakte i sneglefart frem til motorvei med høy trafikk, bremser og skaper kø. Som følge av dette driver folk med forbikjøring og risikerer frontkrasj.

 

 

Det er like farlig i mine øyne å kjøre for sakte og skape farlige situasjoner, som å kjøre for fort. Hvorfor tar det ingen konsekvenser da?

Ja, jeg er klar over at jeg kan risikere begge bøter fordi for det meste så kjører jeg som Olga på 90, men dette prøver jeg å endre på fordi jeg forstår at dette skaper situasjoner på veien som er ikke ønskelige.

 

Kjører du for sakte, for fort eller sånn passe?

 

signature lena

 

 

4 kommentarer

4 thoughts on “DETTE BURDE VÆRT STRAFFBART

  1. Hvordan folk generelt oppfører seg i trafikken, tenker jeg sier mye om hvordan tilstanden er i et samfunn.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.