DETTE ER DET BESTE JEG KAN GJØRE NÅ

Categories Livet som det er

 

God tirsdag,

Jeg tok meg fri i i går, siden det er vinterferie og siden jeg trengte hvert fall en dag med fri.

Så det var deilig. Jeg sov mye og så dro vi på restaurant for å smake noe nytt. Jeg er åpen her på bloggen om at jeg er ikke på et godt sted akkurat nå.

 

 

 

 

Alt jeg kan gjøre nå er å pleie meg selv, kose meg og gjøre det som jeg føler gjør meg glad. Det er det beste å gjøre.

Jeg er med venninner, gå turer og henter positive emosjoner. Det er det beste for meg nå.

Håper alle har det fint og lager seg god uke.

Har DU vinterferie?

 

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “DETTE ER DET BESTE JEG KAN GJØRE NÅ

  1. Stå på fine du ❤️.

    Du har jo klart så mange av målene dine. Du er dyktig flink 👏.

    Fortsett sånn, uansett hva andre sier 😊.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.