ET SJELDENT FENOMEN

Categories Hverdagen

nordlys

 

I går skjedde det noe som har aldri skjedd her. Ikke i det omfanget hvert fall.

Nordlys…

Det var til og med synlig for øyet, ikke som i Nord Norge, men allikevel. Dette er stor for denne delen av landet.

 

nordlys
bildet av min flinke venn Roy Hansen

 

Nordlys over Klepp

 

Tenk på folk som har aldri sett nordlys i hele sitt liv, enda er de født og oppvokst i Norge! Det er stor gave å få se dette.

Jeg satt på do når det skjedde, så fikk se bare bittelitt. Jeg er så klart ikke så glad for dette, så jeg skal holde på håpet å få se nordlys her igjen. Det er så spektakulært og fint her på strendene.

 

Har du sett nordlys før?

 

signature lena

 

4 kommentarer

4 thoughts on “ET SJELDENT FENOMEN

  1. Så bra at du fikk med deg litt i alle fall. Nordlyset er virkelig vakkert 🤩 Jeg er jo født og oppvokst i nord Norge, så jeg har sett nordlyset utallige ganger – men syns likevel det er like magisk hver gang ☺️

  2. Jeg så det nesten hver dag når jeg bodde i Alta 😊 Føltes i alle fall sånn. Fantastisk vakkert, en gave å få se ja 😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.