5 TING SOM GJØR DEG UNG

Categories Livet som det er

sandnes hana

 

Her kommer det et spennende tema på bloggen som mange bryr seg om. Det å være ung og aktiv er et ønske hos de fleste, men hva egentlig gjør deg ung?

Jeg har søkt litt rundt og lest om saken, så oppsummerte all informasjon i dette innlegget.


Ung til sinns

Det å være ung innebærer å holde seg moderne og oppdatert, leken, åpen og nysgjerrig. Enn eldre man blir desto mer man blir rigid for endringer og nye ideer.

Ungdommelig stil

Det å være ung innebærer ungdommelig stil: enkle basis casual plagg, lyse farger, enkle materialer og minimum detaljer og pynt. Det innebærer å bruke klær som kan brukes i flere år.

 

Glød

Ung ansikt er ikke alltid fravær av rynker, men når ansiktet holder form og huden har glød. Det er gløden som gir ung utstråling. Ofte hjelper ikke Botox på å bevare ungdommelighet, nemlig fordi at den kun fjerner rynker uten å bevare ansiktsform og glød.

 

Aktivitet

Unge folk er aktive og lekne. Det å være aktiv og finne på ting, komme ut av komfortsone er typisk for unge folk.

 

Tankegang

Det er ofte jeg ser folk som ser unge ut, men blikket avslører alder. Med alderen endres blikket og preges av erfaring som man har opplevd. For å se yngre ut er det viktig å bevare håp og nysgjerrighet, og positiv utstråling som er typiske for yngre folk som har hele livet foran seg.

Altså det er ikke alltid glatt hud som gjør en til p se yngre ut.

Hva er deres tanker om dette?

 

2 kommentarer

2 thoughts on “5 TING SOM GJØR DEG UNG

  1. Jeg tenker at det å være eldre kan ofte gjøre en gladere, ikke det å være yngre. Men å være eldre og å ha et ungt sinn samtidig tror jeg er min lykke i alle fall. Det å være bare ung fører med mye usikkerhet. Med alder kommer også en del erfaring, trygghet på seg selv osv. Med denne tryggheten kan man leke, og prøve ut ting man har lyst til å prøve ut, uten å nødvendigvis MÅTTE det. 🙂 Når det gjelder utseende så er jeg enig i at det ikke nødvendigvis sitter i glatt hud. Jeg synes i alle fall glød og utstråling sitter i ØYNENE, blikket og glimtet, og ikke rouge og foundation 😀 Jeg kjenner meg ung inni, så får andre synes hva de vil om den ytre utgaven av meg 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.