DETTE ER DITT TEGN…

Categories Livet som det er

 

…til å gjøre som du vil, kle deg  som du vil og ellers leve som du vil

I så mange år har jeg begrenset meg selv. Jeg tok ikke klærne jeg ønsker på meg, jeg gjorde ikke som jeg ønsket, jeg tenkte hele tiden på hva andre mener om meg.

Jeg var veldig ulykkelig

Fortsatt får jeg en del stygge kommentarer, her på bloggen også. Folk skriver at jeg er for gammel, at jeg bør ikke kle meg som 25-åring og masse annet. Dette bryr jeg meg ikke om. Disse kommentarene går rett i søpla.

Endelig lever jeg som jeg vil, kler meg som jeg ønsker og jeg endelig (endelig!) elsker kroppen min og meg selv.

Så om du er i tvil- her er ditt tegn. Begynn å gjøre dette i dag. Lev som du ønsker og vær lykkelig. Du fortjener dette virkelig.

Klem fra meg,

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “DETTE ER DITT TEGN…

  1. Du ser alltid like nydelig ut Lena ❤️ Ikke hør på de kommentarene. Kle deg akkurat som du vil, og lev livet sånn du ønsker. Heldigvis er det ingen som kan bestemme hvordan vi skal kle oss ☺️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.