DETTE KUNNE JEG GJØRE HVER DAG ☀️

Categories Hverdagen

I går var kvelden nydelig (som sagt er vi utrolig heldige med været denne uken her). Vi dro til stranda for å nyte solnedgang. Disse solnedgangene er noe av det vakreste som finnes her i denne delen av landet.

Solastrand er jo en av fineste strendene i verden! Den har andre plass etter Lofoten strendene, men like fin kritthvitt sand, sjøgrønn krystallklart vann, men mye finere temperaturer 🙂

I går var det også vindstille, noe som er nærmest umulig her!☀️

 

 

 

Det var så varmt at jeg følte meg veldig komfortabel i dongeri og genser, dog vi har ikke vært der så lenge, kun i ca 30 minutter. Men vi fikk se sola gå ned, ta bilder og kose oss.

Jeg har kjempelyst på en piknik i solnedgang, med grillpølser, god mat og noe godt i glasset. Dette kunne jeg gjøre hver dag!

 

 

Liker DU solnedganger?

 

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “DETTE KUNNE JEG GJØRE HVER DAG ☀️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.