JEG VET IKKE OM JEG KLARER DETTE

Categories Hverdagen

 

God morgen,

Endelig er det helg. Dette var ganske rolig uke grunnet vinterferie, men også litt slitsom uke, siden jeg jobbet og hadde fri kun mandagen. Nå er det lørdag, god frokost og jeg er oppe veldig tidlig. Dette er fordi at jeg har utrolig mange planer for i dag.

 

Jeg skal lage reels, flere photoshoots, ordne flere ting i huset, trene og blogge. Jeg må jobbe litt i helga også, siden jeg ligger litt bakpå grunnet ferien på mandag.

Jeg vet ikke hvordan jeg klarer alt dette, eller om jeg klarer dette i det hele tatt, men det er bare å komme i gang.

 

Håper alle får en fin dag og fantastisk helg

Hva er DINE planer for i dag?

 

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “JEG VET IKKE OM JEG KLARER DETTE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.