FOLK SOM KLAGER OVER VARMEN🤡

Categories Hverdagen

 

 

God onsdag

I dag hadde jeg hjemmekontor siden jeg har feber tredje dagen på rad. Jeg fikk sykt vondt i halsen og kramper i magen pga syklus i tillegg så det var nesten umulig å fungere bra nok for å kjøre eller være offentlig med andre folk.

Nå samler jeg krefter for å fullføre avslutning på skolen til frøkna.

Det kom regn i dag og jeg håper at alle som klaget på varmen er sykt fornøyde. Det var så mange der ute som klaget og klaget over varmen.

Dette skjønner jeg ikke: klage over varmen i et land hvor varmen varer et par uker i året. Dette er bare komisk og ikke noe mer

Jeg skjønner ikke heller hva er vits å klage over været. Det er noe man ikke kan gjøre noe med.

Håper at alle “sytere” koser seg med regnet som kommer og vi slipper mer syting fremover.

Bruker du å klage over været?

 

signature lena

 

3 kommentarer

3 thoughts on “FOLK SOM KLAGER OVER VARMEN🤡

  1. Flott bilde fra stranda.. 🙂 Jeg klager ikke mye over været..og er det varmt tar jeg en dukkert om det er mulig..Glad det kom litt regn her nå da.. <3 Sommerklem<3

  2. Jeg klager litt når det er over 30 grader, pga jeg får varmeutslett, strever med pusten osv. Vet det ikke hjelper. Blir som med når jeg er syk. Klager litt da også. Hjelper ikke det heller 😁 Mennesker ass… 🙄

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.