DAGEN HVOR ALT GIKK GALT

Categories Hverdagen

 

God mandag

Hos meg ble det skikkelige blå mandag. Jeg våknet med feber og sår hals, og vaskemaskin tok kvelden.

Kanskje fikk jeg for mye sol eller ble forkjølet på stranda i går?

Uansett jeg er glad for at jeg fikk hjelp til å hente ny vaskemaskin. Dette var skikkelig stress. Først måtte jeg bestille, så ringe dem og høre om venninne kan hente, så skrive fullmakt og ta bilde av min legitimasjon og så fikk venninne lov å hente og betale. Skikkelig strengt må jeg si!

 

Men nå er vaskemaskinen installert og jeg fikk en haug med paracet så satse på en bedre dag i morgen. Det ble dumt for at jeg ikke fikk til trening i dag.

Jeg var så skikkelig gira på å starte trene i hverdager, ikke bare helg.

 

Hvordan var din mandag?

 

signature lena

8 kommentarer

8 thoughts on “DAGEN HVOR ALT GIKK GALT

  1. Huff, noen dager er altså bare helt blæh..
    Jeg hadde fri fra jobb å skulle kose meg med en dag for meg selv. Har ligget i senga med ryggvont på formiddagen. Ettermiddag har gått på Paracet for å være oppegående med familien..

  2. Min mandag grei. Vondt i hodet på jobbsamling. Men måtte gå. Dro hjem tidligere enn planlagt. Ellers grei. Så bra du fikk henne til å hente maskin. Man skal egentlig være glad de er litt strenge, så ikke hvem som helst kan FÅ maskinen du har betalt for 😀 De må jo vite det er riktig person 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.