FREDAG DEN 13. IGJEN

Categories Blogg
Tenk at det var fredag den 13. ! Nok en gang! Er det bare meg eller var det for mange fredager den 13. i 2019?
Jeg har ingenting imot denne dagen for den var superfin. Jeg er også født den 13. så jeg trives med tallet. Jeg er jo en Heks, sant?
Dagen startet med min barndoms drøm gikk i oppfyllelse. Jeg hadde jo en drømt om å få være Lucia. Ikke at vi har Lucia i Russland, men idet jeg flyttet til Norge tenkte jeg hele tiden på at det kunne vært digg å være Lucia i toget. Men først var jeg flere år forsinket, så var jeg brunette, og Lucia er som regel blondine. Og gjett om drømmen gikk i oppfyllelse! Mer enn 30 år senere! Dette bekrefter bare min teori om at det er aldri for sent.
Kvelden tilbrakte vi hjemme med mine søte: Bestisen og Irina. Vi så på litt kjedelig julefilm, og jeg sovnet midt i filmen. Hehe. Men snacks og kos var veldig bra. Og så bakte jeg pepperkake muffins. Kan dele oppskriften senere på bloggen.
Var deres fredagen den 13. fin?

 

2 kommentarer

2 thoughts on “FREDAG DEN 13. IGJEN

  1. Hvor er Lucia-bildene av deg?? 🙂 Siden de gikk i oppfyllelse, får vi ikke se? 😀 Jeg viste MITT tog 😉 Blond eller ikke..He-he

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.