GRUER MEG HELT SYKT TIL

Categories Hverdagen

 

morgenrutiner

God onsdag,

 

I dag våknet jeg kl 07:30, men var ikke i stand til å komme i gang med noe som helst, fordi angsten kom krypende og jeg ble bare vassende rundt, gruble og grue meg noe sinnsykt. I dag skal jeg i møte med NAV og det er ingenting å glede seg til. Selv om NAV eksisterer for å hjelpe folk i livet, så har jeg veldig negative erfaringer med NAV og helst ikke ønsker å møtes med dem. For meg virker den organisasjon som tilsynsorgan som passer på at du skal jobbe og gi landet skatt, intet annet. Uansett din situasjon og helse.

 

Helsa mi var ikke til å skryte av siden desember så nå må jeg til pers. Håper jeg klarer å fungere resten av dagen, fordi disse møtene gjør meg syk (heldighvis hadde ikke så mange av dem i mitt liv og føler virkelig med de som må dit ofte).

 

Beklager negativitet på bloggen, men et sted må jeg jo dele.

 

Hva skal dere i dag?

 

Klem fra meg,

signature lena

8 kommentarer

8 thoughts on “GRUER MEG HELT SYKT TIL

    1. Nei, jeg hadde med den fantastiske legen min og fantastiske dame fra forbundet. Dette var bedrittent møte. Jeg fikk slengt i trynet ALT jeg skriver på bloggen. Så her er det tydelig at det leses her og jeg er studert med lupe. Keg skulle ønske jeg hadde så avslappa arbeiddhverdag og så masse fritid på jobb som hos dem som gidder dette

      1. Hadde den opplevelsen jeg også en gang på NAV de hadde pløyd gjennom FB og bloggen min. Og dette får de lønn for, skammelig.. glad dem er ute av mitt liv!

  1. Jeg skal selv være med datter i møte med Nav neste uke fordi hun gruer seg. Kan godt skjønne folk ikke akkurat ser fram til møter med de når man leser om alt det rare de gjør og sier.

    Bra du hadde noen med når det ble så dårlig møte for deg. Jeg er klar over at de følger med på sosiale medier osv når det gjelder de som er innom nav systemet. Du skriver åpent om angst, søvnproblemer og dårlige dager på bloggen. I så måte så har du bare bekreftet hvorfor du er sykemeldt.

    1. jeg har mye mer med helsa enn det jeg skriver på bloggen om, men enkelte folk har IQ lavere enn sko størrlese så dem tror at bloggen reflekterer HELE mitt liv. Det er ca 1/3 del av livet mitt som jeg skriver om på bloggen. Ønsker masse lykke til til din datter. NAV kan gjøre friske folk syke, det er skikkelig påkjenning for psyken å være i disse møtene og det er veldig avhengig av saksbehandler. Så håper hun får en god og dyktig en.

      1. Møtet gikk heldigvis bra og saksbehandler var veldig hyggelig. Heldigvis finnes det noen slike også.

        I forhold til deg, så var tanken min at man kan bli sett på som friskere enn man er fordi man er opptatt av utseendet og/eller har overskudd til å blogge (eller hva som helst annet). Siden du også er åpen om at du sliter helsemessig og at blogging er en form for terapi for deg. Da kan ikke noen arrestere deg i forhold til sykemelding.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.