HATER NÅR DET SKJER

Categories Livet som det er

frokost

 

Hei youuu, håper alle hadde en toppers helg. I helg skjedde det flere ting som jeg hater så jeg tenkte bare slenge en artikkel om dette. Det er helt greit å få ut ting som man ikke liker, og ikke bare skrive utelukkende om positive ting. Selv om jeg prøver å poste utelukkende positive ting her på bloggen. Så, let`s go.

 

Jeg hater når ting ikke går etter planen

Denne helga var det mye som ikke gikk etter planen: jeg forsov meg på lørdagen og vi ikke rakk frokost i Stavanger, ingen shoot eller noe. Jeg var bare for slapp og trøtt. Men det kom seg utover dagen og jeg tok en fin tur ute. Generelt liker jeg ikke når ting blir sånt. Jeg liker å følge planen og når plan A ikke fungerer da liker jeg å gå etter plan B.

 

Jeg hater når folk gaslighter meg som utlending

I går fikk jeg slibrige og ganske uhøflige meldinger fra en meget voksen mann i 60-åra hvor han kalte meg blant annet for “flinke pia”. Det er altså ikke en bror, kjæreste, svoger, svigerfar ol. så det er en fremmed person, og slike kommentarer finner jeg uhøflige. Mannen begynte å påpeke at jeg misforstod alt og at dette var en kompliment. Jeg tror altså ikke at det er en kompliment for ei voksen dame å høre fra en ukjent gammel mann. Sånt skjer ofte: folk sier noe dumt og så prøver å skyve dette på at jeg er utenlandsk og misforstår. Dette hater jeg.

 

Jeg hater regn

Sorry not sorry. Ja, jeg vet hvor jeg bor. Jeg prøver å like regn, men det går dårlig. Jeg hater å være kald og vått og vasse i regnet når alt jeg ønsker er å sitte hjemme, se på filmer og knaske popkorn.

 

Jeg hater når folk går på min Facebook side og prøver å prakke sin mening på meg

Dette tror jeg hater de fleste av oss, men det er veldig irriterende, seriøst. I går postet jeg noe fint som jeg synes er både vakker og romantisk, og i dag fikk jeg masse kritikk på dette: alt er feil og denne mannen som skrev dette skriver bare bullshit osv. Hvorfor trigger det så mange når man skriver noe fint om kjærlighet mellom mann og kvinne? I dont know. Men slik var jeg før også da jeg var “kronisk singel”. Uansett, er dette irriterende på min egen side da.

 

Hva hater dere som skjer helt uventet?

 

signature lena

 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “HATER NÅR DET SKJER

  1. Jeg har ikke noe spesielt som jeg hater. Men av og til går jo ting ikke som jeg vil. Og det kan irritere. Men prøver å riste det fort av meg 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.