HELE KROPPEN PROTESTERER

Categories Livet som det er

lenalykke

Selv om jobben ikke starter før i morra, så kjenner jeg at kroppen min er i stressmodus. Det er så vanskelig å starte opp igjen, og det er ikke lett med tanke på at jeg fortsatt sliter med utmattelse. Det blir nok delvis sykemelding på meg. Dette får meg til å føle meg å ikke strekke til.
Det er ikke lett å stadig ikke strekke til det man ønsker å oppnå. Påsken gikk til restitusjon og avslapning. og jeg vet dette var riktig, men allikevel har en hel del dårlig samvittighet.

Er dere klare for ny uke?

 

 

signature lena

6 kommentarer

6 thoughts on “HELE KROPPEN PROTESTERER

  1. Jobbet en del i påska og med ny uke var jeg mest klar til to dager fri. Sov lenge i går uten vekkeklokke på og kosa meg maks i sola. Det blir reprise i dag.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.