HISTORISK SJOKK-KVELD

Categories Livet som det er

ledaal outfit

På lørdagen dro vi til Stavanger for å se på fyrverkeri og kose oss med bedre mat på en restaurant. Det var fullstendig kaos på veiene og siden jeg fikk bilen skadet på fredagen, så vi valgte å ta toget. Det var god stemning, men fullstendig kaos i byen.
Jeg vet at denne kvelden går inn i historie bøkene.
gjenåpning stavanger
Derfor skisserer jeg et par ting som jeg fikk oppleve denne kvelden:
– To damer som urinerte midt i byen, Bokstavelig talt under føttene på folk.
– En mann som kom på samme plass og urinerte rett i havet mens alle stod og så på.
– En naken mann som var med på toget iført kun giraff kostyme som var for kort for han.

Med andre ord var det fullt kaos, fest og morro. Nå lurer jeg på om det blir klamydia pandemi og fødsels stue krise som neste til sommeren.

 

 

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.