HØST-FARGER

Categories Mote og Hudpleie

høst fashion

Jeg elsker høsten og klarte nesten ikke til å vente for å få på meg min høst-garderobe. Det er for tiden utrolig varmt her i Stavanger opp til +25 grader, og vi koser oss på stranda istedenfor høst gensere, men uansett høsten er her og det er litt digg.
høst fashion
Bladene begynner å bli gule og jeg bare gleder meg som en unge til alle høst aktiviteter!
høst fashion
Her stylet jeg mitt blyant skjørt med genser jeg fikk hos Me&I. Jeg mener at mer høstlig farge skal du lete lenge etter! Jeg tilføyde også fine støvler som jeg la mitt elsk på allerede i vår.
Hva synes dere om stylingen?
signature lena

 

4 kommentarer

4 thoughts on “HØST-FARGER

  1. Vakkert ♥ Og spesielt skjørtet ♥ Det minnet meg om at jeg har et lignende skjørt, som jeg helt har glemt at jeg har. Og nå når jeg har gått ned i vekt, må jeg se om det fortsatt passer 🙂
    Flott styling, og uten de typiske gul/oransje fargene. Dette kunne jeg glatt ha gått med selv 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.