HVA SKJER MED BLOGGEN??

Categories Blogg

lenalykke bloggerne

 

Siste dagene har det skjedd noe med blogg og Instagram samtidig. Nemlig det at det går veldig i rykk og napp. Enten er det veldig mange følgere og kommenaterer, eller veldig lite. Jeg mener at jeg er flink til å poste jevnlig nå. Jeg poster også flere ganger på bloggen. Derfor er dette noe jeg stusser over.

 

Jeg føler at jeg mister litt av motivasjon når dette skjer. Fordi at bloggen betyr en del jobb og når man ikke får respons så er det vanskelig å ønske å poste mer og mer.

Hvordan går det med dere når det gjelder blogging? Hvordan bevarer dere motviasjon?

 

Spørsmål til mine lesere- hva vil dere se mer av her på bloggen som fanger deres interesse?

 

klem fra meg,

signature lena

8 kommentarer

8 thoughts on “HVA SKJER MED BLOGGEN??

  1. Jeg ser at det er ikke mange som leser blogg. Jeg blogger for vennskap og for å dele mine tanker. Det er mye jobb selvfølgelig og man mister motivasjon når man ikke når til andre. Vel, folk er opptatt med masse andre ting som regel.

  2. Jeg rekker ikke så mye i uken, så når jeg har tid i helgene synes jeg det er gøy, og har mer å blogge om. Men jeg går noen runder og prøver å tenke kreativt. Men merker jo at det generelt er færre som leser blogger over hele blogg. no. De på topp har ikke så mange lesere mer heller.

  3. Jeg er veldig ofte innom din blogg, og synes du tar opp mange fine tema. Håper du fortsetter😊❣️

  4. Jeg skriver for å dele tanker og meninger om ting som skjer i livet mitt og i verden. Klart jeg gjerne skulle hatt flere lesere, men er fornøyd om noen i det hele tatt ønsker å lese det jeg skriver. Det blir også litt i rykk og napp for min del mht skriving, mest fordi jeg rett slett ikke rekker alt jeg vil eller fordi skriving blir prioritert bort til fordel for mye annet. Likevel har jeg ingen planer om å slutte, og nå har jeg vært inne i en god stim i lang tid, så jeg håper det vil fortsette sånn.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.