AKTIV LØRDAG

Categories Hverdagen

frokost

 

Jeg alltid blir sånn små irritert over folk som spør hva kjekt jeg skal gjøre i helga. For meg eksisterer helga for å hente seg inn, og ikke finne bare på noe kjekt eller aktivt. Det å ligge i senga og se på film er nok for min del. Men i det siste innså jeg at dersom jeg ønsker å gjøre noe fornuftig, slik som skape innhold for Instagram eller blogg, lage nye oppskrifter og ta photoshoot, eller gå tur i nye områder. Med andre ord, i helga bruker jeg å gjøre ALT jeg ikke rekker til uke.

 

Det er ikke så enkelt, så i dag skal jeg rekke det jeg ikke rakk til uke igjen.

Derfor er plan i dag å skape kontent til Youtube og TikTok (som jeg er ikke så veldig aktiv på), å lage en kort video for samarbeid, og ta photoshoot med venninner. Jeg har laget hårmaske og nå sitter og venter på at den skal virke og jeg kan ordne og stæsje meg.

 

Hva skal dere i dag ?

 

Klem fra meg,

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “AKTIV LØRDAG

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.