ISKREM VS FORHOLD

Categories Finne den rette

mogoo is stavanger

 

I dag fant jeg veldig interessant quote som jeg likte veldig godt, og som jeg ville publisere på min Instagram.

 

“Forhold er som iskrem. Den starter veldig søtt og gjør deg mett på nytelse og følelser som du ønsker å oppleve…”

 

Det er jo så sant! Når man møter noen og forelsker seg  føler meg seg akkurat lik som om man har nettopp kjøpt seg is og begynte å spise. Det er søtt og det er deilig og litt kjolig i begynnelsen kanskje, men det er det som gjør deg så spent.

 

 

mogoo is

 

mogoo is

 

Jeg vet ikke hva historien forteller videre, men kan forestille meg sånn ca. Etterpå blir det varmere og det blir litt klissete, så blir det for lite av det søte og for mye av kjeks som er ikke så smakfull og som er ganske hardt å gnage på. Til slutt sitter du igjen med en liten kjeksbit og masse kliss i hendene. Du er ganske mett og litt irritert. Kanskje litt kvalm til og med. Noen får tykk mage av dette også (jenter spesielt :))

 

Sånn “the ugly truth” servert av LenaLykke som er egentlig veldig lykkelig til dags

 

Allikevel finnes det forskjell mellom is og fohold. Du kan alltid skaffe deg ny is og starte alt fra begynnelsen (mange gjør det med forhold også), eller du kan spise is litt forsiktig, smake og nyte mens det varer, og passe på at den ikke smelter så raskt. Da kan du kanskje bevare kosen og til og med fylle på. Noen klarer dette.

 

Snipp snapp snute, fredagseventyret er ute <3

 

Klem fra meg,

signature lena

8 kommentarer

8 thoughts on “ISKREM VS FORHOLD

  1. “Allikevel finnes det forskjell mellom is og fohold.”
    Det er sant. Iskremen klager ikke om du smaker litt på andre iser innimellom. (Men nå er jeg mann da… ; )

    1. det finnes mange type forhold. om du ønsker at det er greit for damen så avtaler dere et åpent forhold, men da må det være greit for deg også at noen smaker på isen din eller at din partner gnager noen andre sin kjeks 😛

          1. Hvis jeg ser en blomst og ser en bie sette seg på blomsten og så sier at, “bien flyr fra blomst til blomst, blomsten går ikke fra bie til bie”, så er det bare en observasjon. Jeg hater ikke blomsten, eller bien. Jeg legger bare merke til at en bie kan befrukte hundrevis av blomster. Blomsten har ikke samme behov som bien. Bare den blir befruktet så er det det viktigste for blomsten.
            Det er ingenting sexistisk i å legge merke til hvordan naturen er.

          2. hehe:) du får være blomster bie ekspert her på bloggen:))) men kvinner er ingen blomster og joda vi har maaaange behov som kan tilfredstilles av flere menn. Så ikke vær naiv der. I naturen er det også slik at hunnkjønn kan parres med flere hannkjønn og de sterkeste får sette sitt avkom. Mennesker er mest lik dyr enn blomster vet du.

            Men kom gjerne med en artikkel om bie og blomst som gjesteblogger:)

  2. Hmmm… vet ikke om det var den beste metaforen 🙂
    Og jeg liker kjeksen ganske godt 🙂
    Men elsker is! Og forhold.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.