INGEN RØYKERE, TAKK

Categories Finne den rette

 

Nå er det slik at jeg får ganske private kommentarer på bloggen min. Ikke alle får komme igjennom moderering da jeg mener at noe av det private får være privat. Så blant annet fikk jeg sprøsmål om hvorfor det står at jeg leter etter en ikke-røyker på Tinder.
Her vil jeg forklare hvorfor.

Folk som røyker lukter alltid
Det lukter av klærne deres, fra munn og rundt dem. Noe som ikke er tiltrekkende. Og lite sjarmerende og sexy.

Røykere kan ikke være sosiale
De må løpe ut for å røyke i alle situasjoner og uansett om man er på romantisk date, eller på kino eller restaurant, det blir alltid tre av oss- han, meg og sigarett. Nei takk!

Røykere bruker mye penger på røyk
Ja jeg fortrekker at daten min bruker penger på meg, eller på sine interesser, men ikke på noe som dreper han. Det er det dummeste man kan finne på å kjøpe det som vil drepe deg på sikt. Skjer ikke her.

Røykere vil potensielt leve kortere
Det er veldig fælt at min kjæreste vil pådra seg sykdommer som blir forårsaket av røyk. Ikke at jeg ikke godtar at kjæresten min kan bli syke, men jeg vil ikke ha noen som allerede løper denne risikoen. Sorry, folkens!

Så saken er klar- jeg er ikke imot røykere generelt, jeg respekterer at alle bestemmer selv, jeg har flere venner som røyker, men jeg vil ikke ha noe fast og langvaring med en som røyker.

Hva med dere og røyk? Ja, nei?

signatur

4 kommentarer

4 thoughts on “INGEN RØYKERE, TAKK

  1. Nei til røyk.
    Jeg har vært røyker, men sluttet for en del år siden. Da merker man hvor mye det stinker også..hehe. Det er kun en røyker igjen i familien, om jeg kan si det slik ( samboer med datter).Han går alltid utendørs enten han er på besøk hos noen eller hjemme hos seg selv.
    Jeg er glad jeg sluttet. I ettertid er det to bekjente som har dødd av lungekreft pga røyking…begge yngre enn meg.

  2. Nei til røyk her også. Har vel i grunnen vært det eneste absolutte kravet for meg, at en kjæreste skulle være ikke-røyker.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.