INNKJØP: kosmetikk-favoritter fra salg

Categories Mote og Hudpleie

 

Denne måneden kjøpte jeg litt påfyll av kosmetikk, så jeg tenker at kanskje dette kan være interessant, så derfor deler jeg.

Her er mine nye ting fra MakeUp Mekka (ikke reklame):

Øyemasker: jeg elsker øyemasker og bruker dem nesten daglig. Disse har jeg allerede testet og de er utrolig gode. Gir mye fukt og strammer opp huden under øynene. Disse skal jeg kjøpe flere av.

Lipgloss: den er så god med kirsebær smak og den fukter leppene og gir nydelig glans.

Base: denne basen gir fukt og spf 15 beskyttelse. Perfekt for vinteren! Har testet den og den er veldig god.

Serumer: jeg kjøpte serum med melkesyrebakterier. Den har jeg ikke prøvd før, men den er så god og fukter huden så bra.

Jeg kjøpte også serum med glød og bruker den under foundation. Den gir mye fukt og glød.

Hvilke hudpleieprodukter er dine favoritter?

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “INNKJØP: kosmetikk-favoritter fra salg

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.