INNKJØP: nytt til vinter fra HM

Categories Mote og Hudpleie

 

Her kommer det noen godbiter jeg sikret meg selv fra HM.  Jeg ønsker ikke å handle noe mer frem i til helt til julesalg. Så her er noen ting jeg sikret meg til vinteren.

 

 

 

Oversize genser i ull

Denne beige genser er basisplagg og passer til alt. Den kan brukes med bukser og leggings, med skjørt og uten noe, med bare strømpebukser og høye boots. Den er utrolig varm og fargen er også basis som kan kombineres med de fleste farger.

 

 

Oversize genser med frynser

Jeg kjøpte denne genseren fordi den var ganske fin og spesiell. Den ser best ut med kort topp under, eller hel body. Jeg vil bruke den hyppig både om vinter og våren, og jeg tror det går an å bruke den om sommerkvelder også.

 

 

 

Høye boots

Jeg kan ikke si at disse bootsene er veldig behagelige, men disse passer til absolutt alt. Jeg har allerede brukt dem med gensere og kort kjole. Så de blir brukt. Jeg liker at de har stødige og solide såler, så det er nok bra kupp.

 

 

Cardigan med knyte

Jeg kjøpte den på salg og har allerede brukt, men den kan ikke brukes mye om vinteren, så den får vente til sommerdager. Kanskje blir det en tur til syden på oss i vinter, og da kan jeg ta den i bruk igjen 🙂

Hva likte du best av mine innkjøp?

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.