ÅRET JEG SA JA

Categories Blogg
Foto: Roy Andre Danielsen
Endelig fikk jeg tid å starte å lese denne morsomme boka! Allerede fra første sider skjønte jeg at lesingen blir supergøy. Hovedpersonen Izzy lovet seg selv å si ja til alt i løpet av ett år.
Jeg har faktisk tenkt det samme. Så her er ting jeg kommer til å si ja til i 2020 (det er ikke nyttårsfortsett altså).
Ja til nye aktiviteter!
Jeg har kjempelyst å prøve nye ting som jeg aldri vært med på. Før blokkerte angsten ganske mye, men nå vil jeg ta oppgjør og here we go. Jeg vil si ja til alle aktiviteter jeg får tilbud om. Kjekt å komme ut av komfortsonen sin vet du.
Ja til nye folk!
Jeg vil gjerne ønske nye mennesker velkommen i mitt liv. Om det blir noe godt eller noe lærdom av dette det vet jeg ikke, men jeg satt for lenge alene hjemme for å la være.
Ja til nye følelser!
Det er slik at jeg ønsker gjerne å kjenne på at jeg lever: altså gråte, le, elske og bli ordentlig sint. Alt som gjør oss til mennesker. Det var så mye tomrom inne i hjertet at nå vil jeg kjenne at det banker i takt med livet.
Så jeg gleder meg. Helt ærlig!
signatur
Send meg tips til aktiviteter.
0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.