JEG GJORDE DET!

Categories Mote og Hudpleie

Reklame | Sandnes Hudklinikk AS

For ca en måned siden sto jeg åpent frem på bloggen min om mine hudproblemer: Jeg har voksen akne som ikke lar seg behandle på vanlig måte da jeg ikke tåler noen av de medisinene som ble foreslått til meg. I tillegg har jeg stygge akne arr som ødelegger ganske mye av livskvaliteten min.

     

Idet jeg delte dette åpent trodde jeg aldri at det vil skje at jeg får noe kosmetikk spons eller vil stå som modell for en hudklinikk. Men jeg tok total feil! Jeg fikk tre samarbeid med diverse hudklinikker etter denne posten. Dette var så utrolig bra!

Nå går jeg gjennom et behandlingsprogram på Sandnes Hudklinikk. Her på klinikken jobber det to superdyktige og trivelige damer. Begge har medisinsk utdannelse og kan sakene sine. 

Jeg fikk første behandling med Dermapen. Prinsippet av Dermapen er at man får flere nåler gjennom huden samtidig. Dette øker produksjon av kollagen og bidrar til at huden ser yngre ut og arrene blir mindre.

Her kan du se min vlogg om behandlingen (trykk på bilde)

 

4 kommentarer

4 thoughts on “JEG GJORDE DET!

  1. Om man har noen ekstra utfordringer med huden er det jo fint å få dyktig hjelp :)) Håper du blir varig fornøyd med resultatet.. Jeg ser jo stort sett bare bilder av deg der du ser fin ut uansett.. Ønsker deg ei fin ny uke <3

  2. Voksen acne er faktisk langt vanligere enn folk flest syntes å tro. Da jeg jobbet som hudterapaut, var det rent komisk hvor mange som lot til å tro de var ‘de eneste i verden’ med dette problemet (hehe)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.