JEG UNNET MEG LITT LUKSUS

Categories Blogg

 

 

Da har hverdagen startet på alvor for meg. Jeg synes denne sommeren var altfor kort, altfor kald og altfor god til å være sant. Jeg har aldri vært så glad og lykkelig, og det var aldri i mitt liv at jeg fikk alt jeg ønsket meg og alle planene kom i boks. Fantastisk følelse. Jeg satser på at høsten også leverer.

Nå tilbake litt til realiteten. I går gikk jeg til Rema for å handle litt proviant. Så glemte jeg bærepose og måtte kjøpe på stedet. Jeg hadde følelse av at jeg unnet meg selv skikkelig luksus.

Tenk. Luksus. Handlepose.

 

 

Dette minner meg om tilstander i hjemlandet i medio 90-tallet- begynnelsen av 2000-tallet når handleposene var så dyre at folk kjøpte dem som luksusvesker. Det var skikkelig stas å ha en fin handlepose med diverse logo og bilder på. Folk samlet på dem, vasket dem og gikk rundt med dem for å vise at man har penger for en fin handlepose.

Mannen i kassa lovet at det blir enda dyrere, helt opp til 15 kroner. Tenk. For en handlepose.

Jeg vet ikke hvor Norge er på vei hen, men det at små vanlige ting vil føles som luksus er ikke bra følelse. Sånn er det, selv om det er veldig fint å sette pris på små ting i hverdagen.

 

Kjøper du handleposer?

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “JEG UNNET MEG LITT LUKSUS

  1. Jeg bruket Remas handlebag, men av og til når jeg handlet mye eller glemmer handlebagen, da kjøper jeg poser. Jeg synes at alt har gått opp i pris til å med handleposer….
    luksus:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.