5 TING JEG VIL GJØRE RESTEN AV SOMMER

Categories Hverdagen

 

Sommeren er snart over. Den var alt for kort (som vanlig), så jeg er meget glad for at høsten bruker å være varm og god her i Stavanger.

Jeg er veldig fornøyd med sommeren 2023. På tross av mye jobbing rakk jeg absolutt alt jeg ønsket meg. Nå har jeg bare noen få ting jeg vil rekke igjen resten av sommeren, altså i august.

Her er min liste:

  • smake blåskjell: jeg drømte lenge om å få smake blåskjell med pomfri, og det skal jeg gjøre nå
  • piknik på stranda: dette må jeg få til nå i august, selv om jeg hadde flere nå i sommer. jeg håper det blir været til flere i september også
  • fjelltur: dette må jeg få til, siden det var ingen i sommer (helt utrolig!)
  • blåbær plukking: jeg ønsker så mye å dra til skogen, plukke blåbær og lage blåbærpai
  • finne solsikker: det er vanskelig i år, men jeg håper at jeg finner allikevel og får til fine bilder

Hva er dine planer for resten av sommeren?

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.