JULEDRIKKER: JEG VELGER FAVORITT

Categories Hverdagen
kakao
Hei ho, god lørdag,

 

Jeg poster snart dagens oppdatering. Men nå kommer det en liten oversikt her. Jeg har testet flere juledrikker og her kommer det mine favoritter med terningkast :

 

 

 

 

 

 

Toffee Kaffe fra Starbucks 

Det er min favoritt innen kaffe. Jeg foretrekker å bestille det på Starbucks, men den finnes også i kapsler slik at man kan lage hjemme

Jeg gir den terningkast fem, siden jeg liker kaffe latte litt bedre allikevel

 

Rød julebrus fra Grans

Jeg foretrekker å drikke rød julebrus og synes Grans sin er absolutt den beste. Jeg liker både sukkerfri og vanlig varianter.

Terningkast er seks fordi jeg synes at det er beste smak i jula

 

Kakao fra Nesquik

Når vi drikker kakao så lager vi Nesquik som regel, søt kakao med kanin som smaker veldig mildt

Den er utrolig god med marshsmellow eller vispet fløte

Terningkast er fem, siden det er ikke ofte jeg drikker kakao

 

Julegløgg

Jeg må innrømme at det er sjeldent jeg drikker julegløgg, da jeg foretrekker rød vin. Samme gjelder juleøl og akevitt

Så her blir terningkast fire fra meg

 

Hva foretrekker du som den ultimate juledrikk?

 

 

signature lena

7 kommentarer

7 thoughts on “JULEDRIKKER: JEG VELGER FAVORITT

      1. Mmmmh… Nei, det er en slags julebrus. Svensk. Smaker helt annerledes enn den norske. Smaken er vanskelig å forklare. Den norske er jo lett og enkel å forklare; rødsaft med masse sukker og tilsatt kullsyre. Den svenske har en veldig spesiell og ikke minst, god smak! Akkurat som med (svenske) lussekatter. Har du en gang smakt på finnes det ingenting som smaker like godt etterpå!

  1. Akkurat nå er julefavoritten Solo Super julebrus. Den er sukkerfri uten ettersmak eller bismak. Den er bare god. Men du, jeg måtte sperre øynene opp da jeg leste dette innlegget. Du har skrevet «søt kakao med kanin som smaker veldig mildt». Blir jo litt redd hvis du drikker kanin 😳

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.