5 TING SOM IRRITERER MEG

Categories Hverdagen

 

 

Her kommer det en ikke så koselig liste, men det er lov. Det er lov. Vi bør klare å kjenne på alle slags emosjoner, gode og ubehagelige. Så her er ting som irriterer meg. Altså jeg føler meg veldig hissig og kjenner på ukoselige følelser.

Her er min liste til dere:

 

 

 

Gamle folk som kjører sakte

Jeg har skrevet om dette før, og jeg sier dette nå. Dette irriterer meg veldig kraftig. Det kan også være farlig på veien

Jeg håper jeg er fattet nok når jeg kommer i denne alderen for å levere lappen fra meg

 

 

Prøve klær på butikken

Jeg virkelig hater dette, derfor bestiller jeg klær på nett, prøver alt hjemme og så sender tilbake det som ikke passer

Det å stå i prøverom mens andre vasser rundt stresser meg vanvittig

 

 

Våt snø

Snø er veldig koselig inntil det er ekle våte snø som setter seg i klærne, skaper søledamm i bil og gir meg våte sko

Jeg hater å kjenne at jeg er våt på klærne og i nakken spesielt, så jeg misliker regn også, brrrrr

 

Å vente 

Jeg er veldig utålmodig person så det er det verste jeg vet: å vente. Men livet beviser meg igjen og igjen at det er virkelig verdt det

Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves

 

Ekstroverter mennesker

Jeg er introvert (ja, hvem skulle trodd!), så jeg prøver å styre unna ekstreme ekstroverter. Alt er fint i begynnelsen, men etter en periode med kommunikasjon får jeg som regel nok

Jeg liker ro og fred for det meste, så ekstreme folk begynner å irritere meg med mye aksjon etterhvert

 

 

Hva irriterer DEG mest? Skriv gjerne fem ting under og bli kvitt negative emosjoner:)

 

signature lena

 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “5 TING SOM IRRITERER MEG

  1. Tenkte på det med venting. Ikke alltid det blir godt etter all ventingen. Hvis jeg venter på folk som er for sene til møtet vårt. Må jeg vente skikkelig lenge kan jeg bli skikkelig sur, og da blir det ikke hyggelig etterpå 😡

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.