KORONA STORY DEL 1

Categories Livet som det er

lenalykke korona

Nå blei vi så heldige å få oppleve “rona” i hus. Først ble frøken syk forrige torsdag og jeg gikk og nærmest ventet på positiv test uten at jeg følte meg syk eller noe. Det gikk over syv dager og mine tester var fortsatt negative, så jeg slappet av og bare koset meg med livet, jobb og tur til stranda på onsdagen. Så på torsdagen ble jeg uggen, men tenkte at jeg kanskje stresset for mye og sovet for lite. Jeg tok en test igjen og den var negativ fortsatt.
korona
to streker som jeg kunne vært foruten
På fredagen våknet jeg skikkelig uggen. Jeg ringte jobb og sa at jeg må nok være hjemme. Det utviklet seg skikkelig ily dagen: jeg frøs helt vanvittig, hadde feber 39,8 som ikke gikk ned på noen måte, uansett hvor mye Paracet jeg tok og jeg hadde monster hodepine og smerter i hvert eneste bein i kroppen. På skala fra 1 til 10 følte meg meg dårlig som 100. Det var eneste gangen jeg angret på at jeg var skeptisk til vaksine. Slik var det lørdagen også. Frysningene var verst. I tillegg svettet jeg sånn at jeg måtte skifte på senga flere ganger, noe som var sykt vanskelig når man er så dårlig og slapp med høy feber.
Altså helga var ikke toppers.
Har dere hatt “rona”? Hvordan gikk dette?
signature lena

 

10 kommentarer

10 thoughts on “KORONA STORY DEL 1

  1. God bedring Lena!

    Jeg fikk korona i bursdagsgave av en kollega for vel en måned siden. Var ikke veldig syk. Delvis stemmeløs, litt feber et par dager og litt snørrete likeså. Har to vaksinedoser. Flere på jobb som har tre, var mye mer syk enn meg, og over lengre tid.

    Du er ikke vaksinert?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.