Min lesertall rekord har ingenting med sladder på Kvinneguiden eller influencer program å gjøre!

Categories Blogg
 
I går hadde jeg min lesertall rekord: Over 2,5k visninger og 30. plass på topplista! Det er ganske stort for meg som er utenlandsk med norsk som er ikke morsmålet mitt. Jeg er veldig stolt av meg selv.
Men som vanlig finnes det en del bitterhet i denne lille seieren min.
Fordi at det sladres fortsatt på Kvinneguiden. Det skrives at jeg får lesere på grunn av tråden der og sladrer som blir spredt. Det påpekes at jeg er en deltaker i et influencer program og at hele programmet er en bløff.
Her vil jeg svare at jeg er ikke en deltaker i et slikt program, og mine lesertall er grunnet i min GODE artikkel som Side2 valgte å publisere. Derfor var det flere som oppdaget bloggen min.
Slutt å rakke ned på bloggere! Om vi ikke hadde gjort en god jobb skulle vi ikke hatt høye lesertall. Enkelt og greit.
Takk til alle som leser og kommenterer og styrker min motivasjon og tro på meg selv.
12 kommentarer

12 thoughts on “Min lesertall rekord har ingenting med sladder på Kvinneguiden eller influencer program å gjøre!

  1. Gratulerer så mye frøken strøken <3
    Det ser ut som at mange inne på KvinneGuiden er en gjeng med innbilske folk som tror at de er så viktig og ikke minst, de tror de generer masse klikk til oss :D. Vi som bloggere har jo full tilgang til å se hvor leserne våre kommer fra og jeg kan atter en gang fortelle at det er ganske få som kommer fra det forumet og inn på min blogg ihvertfall. Mine lesere kommer først og fremst inn direkte på bloggen og deretter er det facebook som er på andre plass med høyst antall lesere.

    I starten likte jeg KG og tenkte at det var mange flotte og ikke minst oppegående mennesker der inne. Men nå som de har begynt en syk heksejakt som viser at de lever i en fantasiverden, er jeg egentlig bare lattermild oppgitt over hvor langt de klarer å dra hverandre. Håper at det enda finnes noen der inne som har bakkekontakt og som enda klarer å diskutere på en normalt "down to earth" nivå. For nå er de virkelig ute å flyr i sin egen lille verden, hvor de tror at alle bloggere er medlem av dette kurset og at vi sammen sitter å skriver hverandre ned med kritikk for å bli synlig. -hjelpes, sier nå bare jeg 😀 hahahaha

  2. Så bra du har klatret på listene 🙂 All ære til deg. Hyggelig det <3 Om man få flere lesere FORDI man lærer det et sted, så må vel DET være lov også, tenker jeg. Selv om du ikke har vært med der. Stå på 🙂

  3. Aldri vært innom den kvinneguiden ! Jeg oppdaget bloggen din her på blogg.no..og syns du har varierte og fine innlegg (ikke alt for lange og det passer meg bra ) Også har du flotte bilder… Gratulerer med flott plassering på topplista 👍

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.