Kjære høner fra Kvinneguiden, jeg henger IKKE ut folk på bloggen!

Categories Blogg
kvinneguiden
Krangel med Kvinnegruppa på Facebook eksploderte skikkelig denne uke, og fikk ringvirkninger når Facebook venninna mi ble jaget av kvinnene fra gruppa. Men min overraskelse ble stor da jeg fikk beskjed om at noen av hønene på Kvinneguiden var åpenbart i såkalt gruppe, siden det ble sparket igang diverse påstander i tråden om meg.
kvinneguiden
Jeg altså henger ut folk på bloggen min!
Til hønene som påstår dette har jeg et svar:
Jeg anonymiserer alle på bloggen min! Så det betyr at jeg IKKE henger noen ut.
Enkelt og greit. Det at noen av dere kjenner seg igjen i det jeg skriver, og ser sine egne utsagn og skriblerier som dere skrev til meg på privaten eller på nett, så er det ikke mitt problem. Om dere ikke roper ut hvem dere er så vet ingen andre det heller.
Så enkelt er det. Glad i dere alle!
Deres henge- Heks,
signatur
4 kommentarer

4 thoughts on “Kjære høner fra Kvinneguiden, jeg henger IKKE ut folk på bloggen!

  1. Der sa du noen sanne ord. Alle du skriver om er anonymiserte her. Men det er visst noen som føler seg skrekkelig truffet..hehe.
    Mulig jeg er sjuk i huet..det morer meg når kjerringer tar helt av. Jeg er kjerring selv, men svært rolig. 😁

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.