FIRE BONUSER VED Å DATE LAVE GUTTER

Categories Finne den rette
lave gutter
Fra arkivet
Jeg leste nylig en artikkel om at lave menn blir avslått som kandidater når det gjelder dating, Sånn er dette- jenter ønsker å date høye muskuløse menn mens de som ikke passer til standard blir valgt bort. Jeg må stadfeste at jeg selv ønsker å date høye menn for det er disse jeg liker best. Samtidig har jeg datet lave menn i mitt liv og til og med vært gift med en av dem. Så her er noen fordeler som kanskje får deg til å se annerledes ut på det å date lave kjekke menn.
Du kan dele klær med han!
Jeg digger låne skjorter hos mine kjærester, og boyfrend dongeri er veldig inn så om han er samme høyde som deg eller litt lavere så er det fullt mulig!
Du slipper å justere senga
Jeg husker at jeg datet en på over to meter høyde og da slet han skikkelig med å sove i min seng siden den ble for kort for han. Med lave menn slipper man slike utfordringer.
Normalt selvbilde
Lave menn er oftere beviste sine sterke og svake sider, så det er mindre sjanse for at du havner i et forhold med narciss.
Sosial utvikling
Det er ikke å stikke under stolen at lave menn blir ikke sjeldent prioritert bort i dating verden, noe som bidrar til at de utvikler sosiale ferdigheter for å få draget på damene. De er ofte mer morsomme, empatiske og hjelpsomme.
Nevner du flere fordeler ved å date lave menn?
4 kommentarer

4 thoughts on “FIRE BONUSER VED Å DATE LAVE GUTTER

  1. Tja, er han ufyselig, er han lettere å slå ned om han er lav?
    ( Neida, jeg er ikke voldelig..hehe.)

  2. Kan støtte meg på gubben når eg er sliten, god unnskyldning for å slippe høye hæler, når han setter seg i en liten jacuzzi skvulper ikke vannet over… Mange fordeler med liten gubbe 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.