LENGTER ETTER DISSE TINGENE

Categories Hverdagen

kaffe

 

God tirsdag,

 

I dag er det hjemmekontor dag og jeg drikker te og skriver. Det synes jeg er ganske koselig.  Ro og mulighet for å konsentrere seg.  I går var jeg i Stavanger og feiret at jeg fikk ny jobb sammen med mine tiligere kollegaer. Dette var utrolig godt, og været var veldig fint: helt vindstille og sol. Det er sjeldent i Stavanger. I dag er det grått igjen og det er ganske depressivt.

Det er flere ting jeg lengter etter i sommer:

  • gå langs stranda og kjenne varmt vann under føttene
  • kjenne varm vind i håret
  • drike iskaldt aperol i steikende sol
  • kjenne luftig kjole på en varm kropp
  • gå hand i hand i gatene i Stavanger etter en romantisk middag på italiensk restaurant
  • sitte og nyte morgnekafe på en fortau restaurant i solskinn og lett vind
  • drikke varmt te og se på soloppgang på et fjellhytte

 

Oh lala, og alt dette skal jeg gjøre nå i ferien. Åh som jeg gleder meg

 

Hva gjør dere på nå i ferien (for dere som har ferie)?

 

Klem fra meg,

 

signature lena

 

5 kommentarer

5 thoughts on “LENGTER ETTER DISSE TINGENE

  1. Koselig og gode ønsker som absolutt er gjennomførbare. Nyt! Jeg har lang sommerferie i Spania. Er litt i overkant varmt nå, så nyter dagen inne med ei god vifte 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.