Hvordan få fyldigere lepper uten fillere?

Categories Mote og Hudpleie
lepper
Jeg er ingen fans av fillere, men må fortelle ærlig at i det siste har jeg tenkt mye på dette. Øverste leppen min blir mindre med alderen (og det er normal effekt), og derfor går jeg rundt å tenker om jeg burde fylle litt på. Nei, jeg er ingen fans av unaturlig utseende, jeg vil bare beholde mitt utseende. Gjerne på naturlig måte.
Her er noen tips.
Peppermynte olje
Jeg bruker leppestift med mynte olje som irriterer leppene litt, så da blir dem fyldigere. Jeg anbefaler det kun om du har normal hud, for mynteolje gjør at blod strømmer til leppene og det er ganske uheldig om du har tørre lepper eller sensitiv hud. Allergier for mynte olje betyr også at du bør droppe det.
Sugar scrub
Denne skrubben er fantastisk! Du kan bruke den opp til 3-4 ganger i uke. Den gjør at leppene blir mykere, finere og fyldigere.
Highlighter
Her kan du bruke sminke triks: Påfør highlighter på midten av leppene rett over leppestiften din. Dette vil skape effekt av fyldigere lepper.
Lys lipgloss
Om du vil at leppene vil se fyldigere ut, bruk gjerne lys lipgloss istedenfor matt mørk leppestift. Lyse glinsende farger gjør at leppene ser fyldigere ut.
Har du egne triks til fyldigere og finere lepper?

 

6 kommentarer

6 thoughts on “Hvordan få fyldigere lepper uten fillere?

  1. Jeg har sverget peppermynteolje for å booste leppene før photo-shoots siden jeg fikk vite om effekten, hvilket faktisk har eliminert en av mine største svakheter uten å måtte ty til inngrep. Som en liten heads-up, må jeg bare få sagt at dersom noen skulle ha fått/får tak i dette i form av ren essens, er de nødt til å blande den ut i en baseolje (f.eks solsikke- el mandelolje) eller rett & slett i vann. Ren essens er nemmelig såpass sterk at en iallefall ikke må finne på å overgå 10 dråper (av den samme) essens pr. 50 ml.

  2. Har ingen tips. Har lepper som ikke er av de tynneste. Det får holde med de jeg har, uten noe ekstra. Jeg bruker litt leppestift, men mørk, for jeg føler det passer utseende mitt best 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.