MEG SOM REKLAME FOR RUSSISKE DAMER?

Categories Blogg, Livet som det er

Jeg har alltid reflektert over at jeg er litt “forbilde” for min datter og andre når jeg blogger, Men jeg har aldri tenkt hittil at jeg kan være “forbilde” for nordmenn når det gjelder russiske damer.

sandnes høst
Jeg skriver ikke åpenbart at jeg er russisk, hverken i overskriften på bloggen min, eller på instagram. Da jeg startet å blogge og formulerte meg utrolig dårlig, så ble jeg anbefalt å poengtere at jeg er ikke norsk. Jeg valgte å ikke gjøre det allikevel, fordi jeg ikke ønsket “spesiell behandling”. Jeg ønsket å lære meg å skrive og uttrykke meg godt nok slik at norske folk forstår hva jeg mener.
Selv om leserne på Kvinneguiden mener at jeg uttrykker og formulerer meg klønete, så gjør jeg meg forstått rimelig greit. Derfor skriver jeg ikke at jeg er russisk i ny og ne, men ikke skjuler det heller. Derimot er jeg stolt over at jeg behersker språk så pass bra at jeg klarer meg.
Jeg har alltid reflektert over at jeg er litt “forbilde” for min datter og andre når jeg blogger, Men jeg har aldri tenkt hittil at jeg kan være forbilde for nordmenn når det gjelder russiske damer.
Denne uke var spesiell med tanke på at jeg fikk to henvendelser: en på snapchat fra ei hyggelig dame som fortalte meg at hun liker min klesstil og hun ønsker å vite mer om russiske damer. Hva de liker av klær og sminke og hvordan lære seg å være mer feminin. Dette var mitt største kompliment på lenge! Jeg jobber utrolig mye med å fremheve den myke siden i meg, bearbeide mine traumer og komme tilbake til slik jeg var da jeg var tyve- myk og feminin, og lykkelig hundre prosent. Så takk for det! Jeg lover en post om akkurat dette.
Neste henvendelse kom fra en kjekk ung mann på Instagram. Han har følgt profilen min en stund og fant ut at han liker at jeg er feminin, godt utdannet, selvstendig og liker å lage mat (hehe) samt setter familieverdier høyt, Så han fant ut at han ønsker seg russisk kjæreste. Dette overrasket meg litt fordi at jeg mener at de fleste norske damer liker å stelle med huset, lage noe digg mat og elsker å studere og utvikle seg, samt at norske damer er veldig selvstendige. Kanskje det er bare i omgangskretsen min? Jeg tiltrekker folk som ligner på meg?
Men utrolig koselig var det, jeg lovet han å hjelpe han å finne russisk dame, så håper han får det han drømmer om- nemlig trygg og god familie med kjærlig kone.
Mine fine, kjære dere som leser meg. Dette er utrolig koselig. Jeg er nok ikke en vandrende reklame for russiske kvinner, men dette var så bra anerkjennelse. Jeg er takknemlig og ydmyk. Nå vet jeg at jeg er på riktig vei og gjør det rette.
Tusen takk for lesing og tilbakemeldinger. Glad i dere og alltid sender dere positive tanker og energi.
signature lena
______________________________________________________________
Foto: RÅ Foto

 

2 kommentarer

2 thoughts on “MEG SOM REKLAME FOR RUSSISKE DAMER?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.