MINE FAVORITTER PÅ CYBER MONDAY

Categories Mote og Hudpleie
jul

 

 

Black Friday er over og igår var det Cyber Monday. Jeg handlet litt både på Black Friday og igår. Jeg elsker salg på HM og plukket ut mine favoritter.

 

 

Enkel hvitt kjole som kan passe til absolutt alt. Den er basic og i nøytral farge, samt myk og deilig så kan styles med absolutt alt.

Hvite strikket bukser som er perfekte for vinterværet og som kan lett styles med gensere og jakker. Disse buksene kan brukes både hjemme og ute til alle anledninger.

 

 

hm mote

 

 

 

 

 

Glitrende kjole med enkel fasong. Denne kjolen er også ganske basic og kan styles med flere plagg. Passer perfekt til Nyttårsfesten, så den skal brukes deretter.

Hvitt quiltet veske er veldig enkel, men fin og kan brukes både til casual tur ut og til jobb. Jeg elsker fargen som kan styles med mange lyse plagg, men vil også se bra ut med svart eller mørkeblått.

Stripete genser er en klassiker og kan styles både med svarte og hvite bukser og lange skjørt. Jeg gleder meg til å ta den i bruk!

 

 

hm mote

 

 

Hva liker DU best av mine favoritter?
signature lena

 

5 kommentarer

5 thoughts on “MINE FAVORITTER PÅ CYBER MONDAY

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.