MITT LUKSUSLIV

Categories Blogg
Jeg kan si med handa på hjertet at jeg lever mitt luksusliv. Og det er ikke sminke, merkeklær, restauranter eller Porsche. Ekte luksusliv er å leve slik du vil.
Gå på jobb i akkurat de skoene som du elsker, uansett om de er femten dager eller femten år gamle (Jaja jeg har slike sko og alle, absolutt alle spør hvor jeg kjøpte dem for de ser fantastisk ut. Fordi at jeg elsker dem). Spise det du vil uten å tenke om det er riktig eller galt. Bli sammen med en man vil, tross hva andre synes eller hva forventes.
Luksusliv er ikke når du er verdt noen ting, men når tingene er verdt deg. Favoritt koppen som jeg fikk til jul. Morsomme genser som jeg hadde så lyst på. Fine filmer. Ferskt sengetøy. Rent gulv.
Luksusliv betyr også å ikke spise seg selv opp dersom noe går galt eller ikke som forventet. La deg selv få mulighet til å ta feil. Kaken kan bli sur. Frisyren ikke perfekt. Kjæresten kan slå opp. Dersom noe går galt bør det ikke påvirke din verdi eller hvordan du ser på deg selv. Det betyr kun at det går galt. Her og nå. Det kan gå bedre etterhvert.
Luksusliv er å gi seg selv mulighet å velge. Kaste vekk favoritt blusen eller reparere den. Se på film alene eller invitere en venn. Gi slipp eller kjempe for kjærligheten. Søke ny jobb eller prøve å ordne opp på den gamle.
Luksusliv er også å leve etter egne regler. Se frem mot sine mål. Ikke finne på unnskyldninger. Ikke prøve å bli komfortabel for alle rundt seg. Ikke beklage for sine valg, drømmer, mål og interesser. Det er mulighet til å si «Du kan ikke gjøre det mot meg». Og mulighet til å si «Ja, jeg kan tillate meg dette»
Lever du et luksusliv?
signatur
4 kommentarer

4 thoughts on “MITT LUKSUSLIV

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.