OM JEG BARE HØRTE PÅ DEM…

Categories Livet som det er

 

Det finnes ofte folk som «ønsker oss det beste» og derfor deler sin mening om hva vi kan og hva vi ikke kan. De sier alltid at det er best ment.

I mitt liv hadde jeg mange sånne folk. De som sa at jeg kommer ALDRI til å være blogger fordi at «tekstene mine ser ut som Google translate». De som sa at jeg kommer ALDRI til å være modell som 30+ fordi at «det er for seint og for kleint». De som sa at jeg «absolutt ikke kler blondt hår». De som mente at jeg ikke kan utføre dysleksi tester på norske ungdommer «fordi du er ikke norsk og norsk er ikke ditt morsmål». De som sa at «det går ikke an å finne kjærlighet på nytt i en viss alder».

Om jeg bare hørte på dem. Da skulle jeg ikke hatt det livet jeg har, skulle ikke vært den fagpersonen jeg er, skulle ikke sett ut som jeg gjør nå.

Nå hører jeg ikke på folk som snakker om mine begrensninger. Jeg hører kun på dem som ser mine muligheter. Ting trenger ikke være perfekte for å funke for deg ❤️

 

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “OM JEG BARE HØRTE PÅ DEM…

  1. Dette er SÅ sant! Jeg er ofte lei meg for at jeg hørt for mye på andre. Det har i stor grad ødelagt for meg. Så takk for inspirasjon, jeg skal bare lytte til meg selv heretter<3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.