OUTFIT FOR BLOGGER-MIDDAG

Categories Blogg

Reklame | Na-Kd fashion, blogg.no, side2.no, Sawan

outfit
kjole fra HM Bluse fra NA-KD fashion Brosje fra Chanel
Jeg var så heldig å bli invitert på middag med Metapics, blogg.noside.no, Na-kd fashion og topp-bloggere! Ekstra pluss var at jeg hadde ærend i Oslo samme dagen. så dette passet perfekt!
Der satt jeg og tenkte over outfit som jeg burde velge. Jeg skulle jo reise med fly, så være ute på offentlig sted, og så komme på glamorøst middag. Derfor valgte jeg noe som passet til alle anledninger. Samt gode sko for å gå en tur i Oslos gater.

outfit

Svart kort kjole er aldri feil, så jeg tok den i fløyel fra HM. Jeg elsker den! Bruker den nesten ukentlig. Hvit bluse fra Na-kd fashion var også på sin plass. Jeg liker den også siden den er litt eventyrlig og romantisk. Så thats it- noen fine accesorizes og jeg så million dollar ut. Mener nå jeg.
Hva synes dere om mitt klessvalg?
signatur

 

6 kommentarer

6 thoughts on “OUTFIT FOR BLOGGER-MIDDAG

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.