PERFEKT ADVENTS-GLØD

Categories Mote og Hudpleie

Reklame | anbefaling Clinic Yvonne

clinic yvonne
Vinteren er veldig bra tid for å ta hudpleie og peelinger. Det er kaldt og det er minimalt med lys og sol som man bør unngå etter peelingen. Derfor hoppet jeg raskt på Black Friday tilbudet fra Clinic Yvonne.
Jeg fikk Elixir Peeling som er anti-age. Denne peelingen passer for deg som vil jobbe med fine linjer, spenst og på sammen tid få en generell hudforbedring. Jeg fikk også med hjemmeprodukter gratis som en del av tilbudet.
clinic yvonne
Dagen etter kunne jeg nyte synet av fresh hud og perfekt glød i ansiktet.
Yvonne skreddersyr hjemmeprodukter som passer akkurat DEG etter behandlingene.
clinic yvonne
clinic yvonnne
clinic yvonne
Sjekk alle behandlingstilbudene HER. Jeg anbefaler på det varmeste og jeg er fast kunde hos Yvonne!
Unn deg litt egen pleie i Advent!

Skriv her hvilken behandling du skulle ønske deg før jul.

 

 

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “PERFEKT ADVENTS-GLØD

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.