Planen for bloggen blir slik!

Categories Blogg

 

Hei mine flotte, velkommen til Hekseblogg!

Jeg har laget oversikt og her blir det gøy og pepper. Her er planen min:

Mandager vil jeg blogge om mandagsoppmuntring og gode tips til neste uke. Jeg skal komme med et uttrykk som vil definere uken min. Hiv dere med på dette og lag dere gjerne et ukes slagord, Det hjelper mye på en guffen ellers mandag.
Tirsdager vil jeg dele mine oppskrifter for ungdommelighet og skjønnhet.
Onsdager vil jeg snakke om outfit, innkjøp og mote.
Torsdager er en datedag! Her skriver jeg mine tips til dating og deler morsomme historier og tips!
Fredager vil jeg snakke om det å være mamma og alt som gjelder tenåringer i huset.
Helga er fridager hvor jeg vil svare på deres spørsmål og blogge om alt mellom himmel og jord. Her blir det også trening og matlaging

Ser planen bra ut? Er det noen tema dere savner/ønsker på bloggen?

 

XOXO Tastaturheks

2 kommentarer

2 thoughts on “Planen for bloggen blir slik!

  1. Jeg ønsker litt lengre innlegg. Ikke noe vondt ment, men får litt følelse av at du poster bare for å poste noen ganger. Gleder meg derimot til det nye konseptet 🙂

    1. Det var en ærlig tilbakemelding. Takk for den! Jeg får så motstridende beskjeder fra mine lesere vet du. Noen har lesevansker og ikke klarer lange tekster, noen liker kun bilder og anbefalinger av produkter, noen er fra hjemlandet mitt og begynte å lære norsk og de leser for å trene seg på tekstforståelse, og da ønsker de super enkle tekster. Jeg kan dessverre ikke tilfredsstille alle, men prøver å variere og mikse, sette bilder og skrive litt. Det blir diverse tekster her fremover, du velger selv hva du synes er verdt å lese. Klem

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.