PLANLEGGE MITT DRØMMELIV?

Categories Blogg
planleggeren
Dere som kjenner meg ganske godt vet at jeg elsker notatbøker og planleggere. Jeg fikk denne planleggeren som bursdagsgave fra min venninne. Jeg har prøvd mange flere før, men denne var spesielt interessant. Ikke bare den er lett å bruke, men her kan du sette deg mål, planlegge dem i detaljer og også finne ut hvorfor det ikke fungerte hittil.
planleggeren
planleggeren
planleggeren
Her kan jeg også planlegge livet mitt de neste fem år, og skape et bilde av mitt drømmeliv. Helt fantastisk og så flott!
Jeg tenker å bruke denne planleggeren mye og endelig sette skikkelige mål uten tull og prokrastinering, fordi at mitt nyttårsforsett er å fullføre alt som jeg satt igang i fjor og årene før det.
Liker dere planleggingsbøker?
signature lena

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.