REN ELEGANSE

Categories Mote og Hudpleie

outfit elegant

 

 

Jeg elsker klassisk stil, og grunnen til at jeg ikke bruker den oftere her i Norge er fordi at da ser man overpyntet og noe retro ut. Men straks jeg får anledning (for eksempel, drar på noe tilstelning eller arrangement) så går jeg for en klassisk og elegant stil.
Elegant stil karakteriseres med klare enkle linjer, pastell eller nøytral farger og ikke mer enn to farger samtidig.
outfit elegant
outfit elegant
Skjorte – HM
Vest- HM
Bukser – HM
Lue- HM
Her har jeg på meg enkle rette bukser i grå farge, hvitt overdel og liten brosje som matcher bukser (bare for å piffe opp antrekket litt). Skoene matcher ikke helt så her kunne jeg gjerne brukt enkle ballerina sko eller lave støvletter.

Liker dere elegant klassisk stil? 

 

 

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “REN ELEGANSE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.