RUSSISK SKJØNNHET

Categories Mote og Hudpleie
outfit hvit kåpe
Kåpe- HM Leggings – Zara Genser- HM
Det henger kuldeteppe over Rogaland og jeg ble plutselig veldig glad for de alle varme tingene jeg handlet inn i det siste. Jeg fikk oversize varm kåpe i gave hos snille julenisse til jul, så det er på høy tid å ta den i bruk.
outfit hvit kåpe
Jeg synes at jeg ser veldig russisk ut med en gang jeg får en pelskåpe på meg. Før var det et problem for meg og jeg skjemmet meg. Men nå forstår jeg at det bare er tull og jeg er stolt av mitt opphav. Så jeg bruker gjerne slik kåpe, selv om det ikke er ekte pels. For jeg er ikke tilhenger av ekte pels. Det er bare at det var nærmest umulig å overleve i min hjemby ved temperaturer -40 uten ekte pelskåpe. Men akkurat nå ser jeg ikke noe gyldig grunn til å bruke ekte pels ved -7 her i Norge. Derfor slik kåpe er ypperlig for meg nå.
Jeg styler kåpen med hvit genser, enkle svarte leggings og høye støvletter. Varmt og godt, og vakkert ikke minst!
signature lena

 

8 kommentarer

8 thoughts on “RUSSISK SKJØNNHET

  1. Våger du å si at du (opprinnelig) heter Jelena (Yelena/Елена) nå da? Jeg har aldri hørt om en russer som heter “Лена”. Utenom du da. Du er unik.

  2. Man må kle seg etter været, enten man er i Norge eller Russland. Og du er jo nydelig som alltid Lena ❤

  3. Vakkert:) Og helt enig med hensyn til pels. Det kan forsvares i 40 minus, men ikke her. Fint at du fronter fuskpels<3 Russere er dessuten et stolt og flott folk. Ingenting å skamme seg over, så fint du har kommet over det.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.