SPØRSMÅL MANGE IKKE KLARER Å SVARE PÅ

Categories Livet som det er

lenalykke lutsi

 

I dag snakket jeg med ei venninne som ga meg en skikkelig oppvekker. Hun fortalte meg at når hun spør folk (hun er psykolog) hva er det de virkelig vil og ønsker i sitt liv, så er det mange som sliter å svare på dette spørsmålet. Dette er ganske vanlig vil jeg anta, bare at jeg har aldri opplevd dette. Hele mitt liv visste jeg klart hva jeg vil og ønsker. Kanskje tidlig i ungdomsårene da jeg var ca 19-20 strev jeg en del med dette spørsmålet, men ikke mye og siden visste jeg alltid hva jeg ønsker. Dette betyr ikke at ønskene mine ikke endres underveis, men jeg vet hva jeg vil og alltid har en plan klar for neste fem år.

 

Jeg vet at noen folk bare tar livet som det faller seg, og det er veldig positiv kvalitet etter min mening, men når jeg vet eksakt hva jeg vil så er det klart liksom. Jeg vet hva jeg vil, jeg tar steg dit jeg vil, resten kan jeg ta som det faller seg. Det har alltid vært sånn for meg.

 

Hvordan er dette for dere? Planlegger dere gjerne og vet hva dere vil, eller ser dere hva livet bringer og tar det deretter?

 

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.