ST.HANS OG LILLA UTFORDRING

Categories Hverdagen

 

God kveld

Her kommer det bildedryss fra gårdagens feiring av St.Hans. Meg og venninne var på Tou Scene : været var fint, god mat og coctails. Det var veldig kjipt med St.Hans uten bål, men må må respektere bålforbud, siden det er grunn til at det er forbud.

 

 

Jeg klarte å presse inn Frodiths utfordring. Lilla kjole. Jeg liker den sommerkjole som er så fin og feminin. Dette er også boho style som passer så fint til sommeren.

Jeg har få ting i lilla farge, men de jeg har er kaldt lilla som ligner blå, siden den fargen kler meg best.

 

 

 

 

 

Hvordan feiret du St.Hans?

 

signature lena

6 kommentarer

6 thoughts on “ST.HANS OG LILLA UTFORDRING

  1. Veldig fint antrekk👍 Koselig St.Hans du hadde, ser jeg. Jeg feiret tidligere på dagen med champanjelunsj, og skrev et innlegg om det☺️ Kvelden var mer rolig i år. Så på fin konsert på TV og hadde i tillegg bakgrunnsmusikk fra Tons of rock oppå Ekebergsletta🤘

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.