STYLING AV TOPPER FRA TEMU

Categories Mote og Hudpleie

Her viser jeg tre topper som jeg fikk i pakken nylig. Jeg stylet alle dem med dongeri, så jeg kan bruke dem til flere anledninger. Gode basistopper er så godt å ha, fordi man kan kombinere mye og skape forskjellige antrekk.

Denne toppen bruker jeg veldig mye. Den passer spesielt godt til dongeri, men kan også styles med dressbukser. Den ser bra ut både med høye hæler og joggesko.

Denne toppen har jeg ikke brukt mye. Den ser bra ut med dongeri og skjørt. Jeg har enda ikke stylet med skjørt, men tenker at plissert skjørt vil passe best her, og kanskje asymmetrisk skjørt også.

Denne toppen passer til dressbukser, skjørt og lave dongeri. Jeg tenker at den blir så bra til sommeren. Gleder meg veldig til å bruke den når det blir varmere.

Hvilken topp likte dere best?

 

Klem fra meg,

signature lena

 

2 kommentarer

2 thoughts on “STYLING AV TOPPER FRA TEMU

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.