SUNN MAT I JULA

Categories Blogg
Her kommer vi til luke nr 12 og da skriver jeg om et litt ubehagelig tema. Nemlig sunn mat. Er det mulig å få i seg sunn mat i julen? Selv jeg som ikke spiste sukker og sjokolade på flere år og ikke drakk noe skeiet skikkelig ut.
Jeg drakk øl to ganger i desember og spiste flere pepperkaker og en hel sjokoladeplate! Og ja, jeg spiste grøt også.
Men hva så, tenker jeg. Det er jul og kroppen trenger litt kos. Pluss at vi får i oss masse grønnsaker og frukt i jula: klementiner, epler, svisker, rosenkål mm. 
Så kjør på folkens, kos dere i julen og nyt livet.
Slik som denne Heksa gjør.
Skeier du ut i jula?

 

2 kommentarer

2 thoughts on “SUNN MAT I JULA

  1. Ser koselig ut med baking <3 Litt ekstra i jula blir det helt klart..og litt annerledes enn hverdager skal det jo være..men man blir fort lei av for mye feit og søt mat..og da er det deilig med den "vanlige"maten igjen.. Kos deg med førjulsdagene <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.