SVART LITEN KJOLE

Categories Mote og Hudpleie
Svart kjole sandnes
Jeg har handlet på impuls (noe jeg prøver å ikke gjøre) og denne svarte kjolen havnet i shopping kurven min. Jeg prøver alltid å handle klær slik at den passer til stilen jeg har ( selv om jeg prøver å variere stilen noe), men denne gangen var det impuls kjøp.
Som regel fungerer svart kjole helt fint om det er enkel kjole uten noe mønster, og om den har tettsittende passform eller noe klassisk passform.
Her ble det altså “alt-mulig” kjole som jeg styler som en sommerkjole her.
Svart kjole sandnes
Kjole – HM
Veske – HM
Sko – HM
Jeg tilføyer sommer veske og ballerinasko. og smykker som passer best til sommer-antrekk, Dette ser ut til å fungere.
Hva synes dere om stylingen?
signature lena

 

6 kommentarer

6 thoughts on “SVART LITEN KJOLE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.